måndag 4 maj 2015

Hey, jag var på Öland i helgen!

Hey, jag var på Öland i helgen. Öland är najs och fint på alla sätt.

Det var jättefint väder när jag och Daniel närmade oss ön. Inte. Det var skitfult väder och regn hela tiden. Meen, vi var peppade ändå. Jag har druckit mängder med energidryck i bilen, lyssnat på Taylor Swift (haha, "lyssnat", alltså sjungit med EXAKT HELA TIDEN) samt inte sovit ett enda dugg så jag var on fire. Sen slutade det regna och Ölands grönska bara föll över mig. Mina svärföräldrar har alltså en stuga på Öland och de var där så det var dom vi hälsade på.



På lördagsmorgonen gick jag morgonpromenaden med Blixten och träffade de här asagrymma hästarna. Titta på dom! De ser ut som ett coolt pojkband från -96!


Blixten varvade att tokspringa runt på tomten med att ligga och chilla i soffan. Typ som han alltid brukar.




På lördagskvällen kom solen fram en kortis och jag sprang ut för att ta en bild. Detta måste förevigas, tänkte jag. Och tog en bild på mig själv.




Och så blev det ju massa kortspel och sånt också, som hör sommarstugor till.






Sammanfattning: fin helg på Öland!

Inga kommentarer: