lördag 30 maj 2015

Saker jag gråtit åt idag

Jag känner mig extremt skör just idag. Jag vet inte varför. För att det regnar? För att det är lördag och jag är ensam hemma med noll planer? För att jag ska ha ägglossning strax med hormoner och allt vad det innebär? För att livet är allmänt tungt precis innan sommaren? Jag vet inte, antagligen en blandning. Men i alla fall.

Saker jag gråtit åt idag:

1. Husdjur och hur fantastiska de är. Blixten i synnerhet. Och hur himla svårt det kommer vara att överleva när inte han finns kvar längre.


2. Låten Flashlight av Jessie J.


Låten kommer från Pitch Perfect 2, som jag inte ens sett. Men raden I'm stuck in the dark but you're my flashlight. You're getting me through the night är tårframkallande idag. 


3. Den här scenen från How I Met Your Mother:


Mycket kan en säga om HIMYM och jag har kritiserat serien flera gånger, men nåt jag verkligen gillar med den är Lilys och Teds vänskap. Hur den har växt och blivit så stor och djup liksom även fast Ted tekniskt sett var Marshalls vän från första början. När de två står där på taket och berättar saker för varandra som de aldrig berättat för nån annan tidigare och knappt ens för sig själva. Lily erkänner att hon ibland inte alls vill vara mamma och Ted erkänner att han vill att Robin ska göra slut med Barney och bli ihop med honom istället. Det är så fint att de kan ha varandra till det och jag blir alldeles tårögd. 

1 kommentar:

https://sextoysonlinestore.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.