måndag 27 april 2015

Måndagslista

Jag snor helt brutalt denna måndagslista från Lovisa.


1. Vad ser du fram emot den här veckan?
Exakt allt med helgen! Att tentan är på torsdag morgon, vilket betyder att den är över på torsdag lunch. Att det på fredag är freaking 1 maj!! Älskar första maj och fylls med värme och glädje och kamp. och sen är det långhelg i och med ledig fredag samt ledig måndag pga ny kurs börjar tisdag. Jippi på det! 
2. Vilken var den senaste bloggen du började läsa?
Oj, jag vet inte. Jag har nog inte hittat en ny blogg på länge. Tipsa gärna om ni har nån bra!
3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?
Hahaha, nä. Jag lagar extremt sällan mat. Jag är inte bra på't och jag tycker det är tråkigt. Uppskattar däremot mycket att få mat lagad till mig. 
4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Se ifatt Mad Men, mvh Bra Prioriteringar 
5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?
Plugg, plugg, plugg. Tenta på torsdag. 
6. Vad gjorde du igår kväll?
Igår kväll åt jag pizza, läste igenom handlingar till sammanträde imorgon och sen tittade på Netflix. 
7. En bild som symboliserar denna dag:
Nämnde jag att jag har pluggat? :))
8. Vad åt du till frukost idag?
Mängder med kaffe plus en skål med mjölk och chokladflingor. Inte den vuxnaste av frukostar, men kanske den godaste. 
9. Vilken tid på morgonen vaknar du?
Typ sju. Om jag inte börjar jobba sju, för då vaknar jag fem. Ställer alltid klockan. Även på helger. Jag gillar att gå upp tidigt och *njuta av morgonen*
10. Hur ser du oftast ut till vardags?
Ungefär så här:


1 kommentar:

chrissy sa...

hahahå va fin byxbildsmin <3 also: vi har exakt samma märke + färg av hörlurar du å jag STJÄRNSTOPP!!