söndag 11 januari 2015

Kom ikapp, copycat, kom ikapp, copycat.


Geniet Konstgrepps-Karin skriver om selfies och jag kan inte annat än hålla med. Selfies är ett fantastiskt sätt att uttrycka sig på. Att få behålla kontrollen och bestämma alldeles själv. Att se ut som jag vill. Exakt precis som jag vill. Så självcentrerat och underbart.


Jag hittade det här filtret som heter "Spöke" i min webcam och kände att två Kajsa på en gång är ju dubbelt så bra som en, så jag älskade det direkt.  Perfekta selfie-filtret för det blir dubbelt så mycket självisk exponering. Ganska perfekt ju. Jag älskar självporträtt. Jag älskar att ta egna och jag älskar att se andras. Att få se en annan människas selfie är ju att få se hur den personen vill se ut. Hur den vill visa sig för världen.



2 kommentarer:

Sandra sa...

Älskar de här bilderna!

Kajsa sa...

Sandra: ja, visst blev de balla! :D