lördag 16 juni 2012

Hundbad


I onsdags var det superfint väder och jag, Daniel och Blixten tog oss ut till Peterslund och Björn, Maja och Juno. Hundarna skulle nämligen få bada! Juno är en van badare, men för Blixten var det första gången. Han gick visserligen i vattnet och han simmade lite men överförtjust var han ju inte. Men det kommer nog, tror jag. Han ska bli en riktig badare.


Det är så härligt att bo så att vi kan gå en kort bit och komma till ett litet sommarparadis. Så himla fint är det. 


Grabbarna badade och Maja och jag stod på stranden och tittade på. Men jag tog i alla fall av mig sandalerna och doppade tårna i vattnet. Det var himla skönt. 


Hundarna busade mest hela tiden. 







2 kommentarer:

Malin sa...

jag älskar fötterna i havet-bilden!

Lisa sa...

åh underbara bilder!