fredag 1 juni 2012

Glatt och färgglatt



Alltså, det här är ju väldigt långt ifrån vad jag brukar ha på mig och trivas i, men jag blir så himla glad av sådana här kläder. Mode ska vara glatt och roligt, inte bara sjok av olika svarta tyg blandat med sura miner. Allt blir ju mycket roligare i färgglatt. Det tog Jeremy Scott fasta på i kollektionen för hösten 2012, för det är det vi ser på bilden. Jag skulle helt klart kunna klä mig i den korta kjolen med t-shirten på bilden längst ner till vänster. Supersnyggt, ju! Däremot skulle jag aldrig nånsin ha Bart Simpson på en tröja (eller trosa eller benvärmare), men det är i alla fall roligt. Och det gillar jag. Roligt mode. Den lilla dräkten med enhörningen var ju helt underbar. Eller killens färgexplosionbyxor. De känns som riktiga kalasbyxor. Byxor som en kan ha himla kul i.

Inga kommentarer: