måndag 31 januari 2011

smaken är som baken

ibland äter man (läs jag) saker som andra inte tycker låter så himla upphetsande. faktum är att ibland kan andra tycka att det låter rent ut sagt äckligt. men jag älskar det ändå. det smakar ju så himla gott. exempel på sådan mat är:
  • fil & korv. alltså köp lättfil och hot dogs. häll upp fil i ett glas, dippa hot dogsen (råa direkt från kylen), njut!
  • ostmacka med chips. urgott! denna rätt upptäckte jag tidigt i min barndom när chipsen från fredagsmyset fortfarande stod framme på lördagsmorgonen. jag lade några på ostsmörgåsen och nådde smakhimmelen, så himla gott!

5 kommentarer:

Sandra sa...

Sv: Skynda dig till Åhlens, brickan kostade bara 15 kronor och jag älskar den. ;) Ha en fin dag.

sevendaysaweek sa...

SV: ÅH, TACK SÅ MYCKET!

June sa...

Haha. Fil och korv. Du är lite knäpp ;) Jag gillar jordnötsringar och holidaydip. En lite oväntad kombo, men åh, så gott!
Sv: Eller hur!

Hanna sa...

He he!!
Jag hade dille förut på paltbröd (hårda) med ketchup på :)
Eller vad sägs om fil och socker, och däri doppar man limpmacka med kaviar och äter :D

M I K A E L A sa...

fil och korv? haha, låter fruktansvärt!