fredag 14 januari 2011

fredagsmys x 100



idag ska jag och min kille ha fredagsmys! jippi! älskar fredagsmys. och har alltid gjort. vi hade alltid fredagsmys i min familj när jag var liten. fredagar ska vara mysigare än andra dagar, godare mat ska ätas. jag bryr mig inte alls om tönt-faktorn. eller, jag tror jag gillar det extramycket på grund av den. jag och min kille träffades knappt alls förra helgen, så det ska vi ta igen idag. vi ska äta god middag och sen gå på bio. biff stroganoffen står redan på spisen och kokar, ska stå där någon timme till. så himla gott!
dejt med sambo är bästa dejten, för man vet att man kommer ha det hur kul som helst!

ps. idag köpte jag ett par jeans (med julklapps-presentkort!). så himla snygga, och det var 1000 år sen jag köpte jeans. jippi, igen!

3 kommentarer:

Sofia sa...

svar: couldn't agree more. Vill ha den!

Rebecca sa...

sv: jaa, den är finast!

Lisa sa...

söt tjej. och vi kanske har samma nagellack? om du har blue my mind från h&m, ser nämligen precis ut som det haha!:D