torsdag 6 januari 2011

all right, bryn, how's it going, all right?

jag älskar ju tv och tv-serier. det finns sjukt många bra serier. roliga serier är ju något av det bästa som finns. min favoritserie är en serie som jag sett igenom från börjat till slut i alla fall fyra gånger. det är så sjukt fin, rolig och galet brittisk (för det vet ni väl, att brittiska serier alltid är mycket sjukare än amerikanska). i alla fall, gavin & stacey! se den, om ni inte redan gjort det! alldeles underbar! det går på svt1 ibland eller bbc entertainment. i julhelgen gick seriens jul-special från säsong två. tips, tips, den är himla fin. den kanske till och med ligger ute på svtplay?
jag älskar den här serien så mycket att jag inte ens kan beskriva den, mer än att den är asarolig och väldigt fin, på samma gång.

Inga kommentarer: