måndag 24 januari 2011

24 januari 2011

ibland blir jag alldeles snurrig över att tiden går så fort. dagarna, veckorna, månaderna. jag kan knappt fatta att det redan är 2011. att januari snart är slut. att våren närmar sig med stormsteg. att jag ska fylla 25 i år. att massor av mina vänner kommer göra samma sak. att jag inte pluggar på mitt program längre. att jag har en kandidatexamen. att jag måste börja tänka på sommaren och jobb igen. det var väl nyss sommar? vad hände med hösten? och vintern? det gick så fruktansvärt fort.
ska man börja bli vuxen nu? och vad innebär egentligen det?

2 kommentarer:

Madeleine sa...

håller med, allt gick så himla snabbt! men nu vill jag att det ska gå snabbt till våren!

Jeanette sa...

Där är den igen, den fina lilla klockan.:) Jag känner likadant. Ibland blir jag lite ledsen för att jag inte känner att jag hinner med allt jag vill göra.