fredag 21 januari 2011

boardwalk empire



jag har börjat kolla på boardwalk empire. en så länge är det en ganska seg serie (men jag har bara sett kanske sex avsnitt). men alltså, klädinspirationen är ju ganska enorm. de har bara på sig galet vackra 20-tals-kläder, hela tiden. så himla fint. och eftersom det är så många nakenscener, så får man se en massa underbara 20-tals-underkläder. så fantastiskt fint! bara en massa skira spetsar och tunt siden. så vill jag se ut hela tiden. jag bara måste köpa nya underkläder...

3 kommentarer:

Johan Persson sa...

På 20-talet var till och med de fattigaste finklädda. Nu har nästan alla fula kläder trots att de borde veta bättre.

Anna Nilsson sa...

Man kan behöva ge serier som dessa några avsnitt... Ska definitivt se den, om inte för att den är bra så för kläderna =)

Ida sa...

Letar efter en ny serie att ta mig an. Kanske något att testa. Ser ju fantastiskt fin ut!