tisdag 23 juli 2013

White Lady

Idag kände jag att det var dags för vit, halvgenomskinlig klänning. Så det var det jag tog på mig i morse. Fint som snus. Det känns som en typ av klänning som jag inbillar mig att sjuksköterskor bar förr i tiden. Ganska tjusigt att bära klänning på jobbet. Om än jäkla opraktiskt och värdekasst att utföra arbetet i. Men ändå, snyggt!


Det faktum att jag har en enorm finne i ansiktet som bara vägrar att försvinna tänker jag ignorera. Det här kommer bli en döbra vecka, en riktig semestervecka, det känner jag på mig och då får en liten (stor) finne inte stå i vägen.


 Den här klänningen är som sagt väldigt genomsynlig men vad gör det egentligen? Det syns inte riktigt på bilderna, men tro mig (okej, inte Jessa-genomskinlig direkt, men nära på). Förr hade jag aldrig vågat bära den och tyckt det var megaläskigt att folk kunnat se mina underkläder, men nu känner jag att jag inte kunde bry mig mindre. Det känns gött. 


Inga kommentarer: