söndag 21 juli 2013

Jag, tre karlar och en fredagkväll (Det kunde vara titeln på en dålig porrfilm, men det är det inte) (Vad jag vet)

I fredags hade jag och Daniel två karlar hemma hos oss som vi åt pizza och drack öl med, nämligen Adam och Hallberg. Det var sommarvarmt såklart och efter ett tag hittade vi ut på vår lilla minibalkong.


Adam var tjusig som vanligt och extra glad för han hade hittat tändstickor. 


 Överlag är det ganska dålig utsikt från vår balkong, men vi får i alla fall se en fin solnedgång varje kväll. Det är inte dåligt det. Hallberg tittade ut över himmelen och jag kan lova att han liksom *myste* inombords för att det var så vackert.


Sen tände Adam en av de där tändstickorna han hittat och blev mycket exalterad. Som ett femårigt barn ungefär. 


Även Hallberg var förtjust i elden. Det är nåt särskilt med eld, alltså. Den gör oss alla lika hänförda som grottmänniskor.


Sen var han nöjd och glad och stilig framför solnedgången. 


När klockan blev tolv skickade vi hem männen med ett löfte om att leka nästa dag igen. Och det gjorde vi ju. Vi var ute i skärgården i lördags och jag brände halva kroppen i solen.

Inga kommentarer: