onsdag 21 november 2012

Tickled Pink

Så länge sedan som i somras gjorde jag en stor beställning från Elf. Den innehöll en hel massa roliga grejer, bland annat ett rouge. Som jag liksom helt glömt av. Jag har knappt använt det alls. Till nu på höstkanten. Jag återupptäckte det långt ner i min sminkväska, provade det och det var så himla snyggt! Tickled Pink heter färgen och den är fint mörkrosa med bara aningens skimmer, så lite att det knappt alls syns, men blir fint glödande på kinden. Jag gillar när mina kinder glöder, helmatta produkter känns liksom lite tråkiga. Jag vill ha glow. Fast just den här produkten är väldigt nära att vara matt. Men ändå inte helt.


Av billiga rouge jag provat är detta helt klart min favorit. Det är bara så... fint.
Nu blir jag sugen på att prova fler rouge från Elf. Det här kostade 42 kronor och det är ju nästan ingenting. Det är ifrån Elfs "Studio"-linje, vilken ju är lite dyrare än vanliga Elf, där ett rouge kostar strax under 30 kronor.



Inga kommentarer: