fredag 23 november 2012

Röda naglar och morgonkaffe klockan tio på förmiddagen


Idag dricker jag morgonkaffe i en av de nya kopparna vi fick i bröllopspresent. Jag kan fortfarande knappt förstå att vi fick så mycket fint i present. Men det var ju inte det jag skulle skriva om nu. Det var naglarna. Igår målade jag dem röda. Knallröda. Jag har inte haft knallröda naglar på hur lång tid som helst. Inte ens i år tror jag. Eller, det kanske jag har, men jag kan inte minnas att jag målat några röda naglar. Men igår blev jag så himla sugen, för jag tittade igenom alla avsnitt av "Jakten på det perfekta livet" med grymma Hanna Hellquist. Och hon körde röda naglar i det programmet. Och jag blir ju så himla påverkad av sånt. Ser jag nåt snyggt på tv eller film så måste jag bara ha/fixa det direkt. Röda naglar är så enkelt att fixa så jag var tvungen att göra det på en gång. Jag pausade mitt i och gick och hämtade nagellacket. Röda naglar är så himla snyggt. Det kan aldrig gå fel. Och de syns på långt håll. Det gillar jag.

1 kommentar:

lisa sa...

vilken fin kopp! fina naglar =)