onsdag 14 november 2012

Take me out tonight, Because I want to see people and I want to see life


Den här dagen har jag sovit halva, på grund av nattjobb, sedan har vi gjort slutspurten med bordsplaceringen till bröllopet, skrivit ut hur många papper som helst och klippt i en evighet. Och sedan har vi fixat utomhusbelysning också, det behövs liksom ganska mycket sådan eftersom vigseln ska ske utomhus och det är ganska så himla mörkt ute. Och så hann vi med att äta på McDonalds. Det var ett krav från min sida. Jag kände att jag verkligen behövde milkshake och blåbärspaj.


Jag hade en ganska bra hårdag idag också, förresten. Det blir ofta så när jag jobbat natt. Håret blir så fluffigt när jag tvättar det klockan 06 och sedan går och lägger mig i en massa timmar.

1 kommentar:

Ina sa...

åh, blir så inspirerad. ska gifta mig i juni. måste vara nervöst när det bara är dagar kvar. ska du ha några tärnor? :)