tisdag 20 november 2012

Embracear min töntighet



I fredags, precis före vår vigsel, satt jag i en bil utanför Birgers Konditori. Min kille var därinne och handlade en smörgås och hans söta syster satt i förarsätet. Jag satt där bak. Så klart. 
Då spelade radion den här låten. Give Your Heart a Break. Det var första gången jag hörde den. Jag tyckte den var så himla... bra. Vid tillfället trodde jag att det var Rihanna. Eller nåt sånt. 
Det var nåt sånt. Det var Demi Lovato. Jag vet inte vem hon är. Men, att döma av videon, verkar hon ju vara en söt tjej. Och jag gillar fortfarande låten. Hur pinsamt det må vara. Hur ohippt. Jag gillar't. Kanske på grund av att jag var kärlekssvag första gången jag hörde den. Jag var omdömesförvirrad. Men ändå. Jag gillar den. Nu spelar jag den hela tiden. Går och nynnar den på jobbet. Sån är jag nu. Jag embracear min töntighet.

1 kommentar:

kristina kittelsen sa...

den är grym den låten :)