onsdag 14 november 2012

Rock and roll all night, and part of every day

Vilken dag är det idag?
Onsdag! Fast jag har precis blivit ledig, så det är i princip fredag.
Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Oj, ingen aning. En glad i vart fall.

Vad ska du göra ikväll?
Träffa min pappa och styra upp grejer inför bröllopet som sker om TVÅ DAGAR!
Säg två bra uttryck:
Det blir tre:
Upperst
Värdekasst  
Kliddigt
Vad blir du glad av få höra att du är?
Snäll! Och rolig!

Visa en bild du inte minns ha tagits:

Det här är alltså på min studentbal som var på Stjärnholms slott. Men vad gör jag? Var i slotten är jag? Varför är det svart? Vem fotar? Så många frågor, så få svar.

Vem saknar du?
Alla människor som jag gillar. Men på fredag får jag träffa de flesta, pga de är gäster på mitt bröllop!! (Känner att det kommer bli mycket bröllopstjat den närmsta tiden). 
En bild på något som är asbra att ha:

En hund i sängen.

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:

Hatt! Okej, det är kanske inte en hel outfit, men ändå. Hatt. Mycket ovanligt. Inget som jag känner mig bekväm i.

Vad är du bra på?
Hålla deadlines, titta på serier i timmar i sträck, göra tricks med Blixten, laga pastasåser och reafynda.

Vad vill du ha?
Regnfritt på fredag. Men nu jinxade jag det säkert.

Vad tycker du är roligt?
Göra nya saker, bära nya kläder, gå en skogspromenad med hunden, titta på en dålig film och äta skräpmat och godis med Daniel, David och Persson. 
Vad är du dålig på?
Vara vaken sent (fast det går himla bra när jag jobbar natt), dammsuga, komma ihåg saker.
Vad tänker du baka i veckan?
Ingenting alls. Jag bakade saffransbullar för ett tag sedan, det får räcka.
Hur ser du ut när du är nyvaken?
Rufsig lugg som står åt alla håll, förvirrade ögon och puffigt ansikte. Himla trött, alltså.

Vem är du kär i just nu?
Min fästman!

Vad var det första du snodde?
Vet inte om jag har snott nåt? Inget speciellt i vart fall. I högstadiet höll alla balla på att sno saker när marknaden var i stan, typ små ringar och liknande, men jag minns inte om jag vågade. Jag är ganska feg. Och laglydig.

En bild då du dricker alkohol:
En jättegammal bild, från gymnasiet, på mig när jag dricker vitt vin. Antagligen var det Golden Gate, som inte heter så länge, för den var billig som stryk, kom i litersförpackning samt hade hög alkoholhalt. Nu för tiden dricker jag aldrig vitt vin längre. Kanske på grund av den här tiden? Vad Juan gjorde med hammaren kan jag dock inte minnas.

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Styra upp saker, svara på mejl osv.
Vad bävar du inför?
Bröllopet. Det måste bli bra, det bara måste det.
Vad händer i helgen?
Jag ska bli någons fru.
Är listan slut nu?
Verkar som så, ja.

Inga kommentarer: