torsdag 22 september 2016

Grejer jag vill ha (i form av ett skitsnyggt kollage!)

Hej, konsumtionsgudarna! Här är ett skitsnyggt kollage (paintskillz!) på grejer jag vill ha. Kalla det en önskelista om du så vill, då jag fyller år om ett par veckor (yikes!). Jag vill bara ha totalt nödvändiga och praktiska grejer :) :) :). Okej, vattenkokaren är faktisk praktisk för jag är trött att koka vatten på spisen (och det är säkert miljövänligt med vattenkokare också? Kanske?). 


Fries before guys-tröja, Team internet-tröja och pizzaslice-tröja från H&M.
Riot not diet-pin och Carbs-halsband från Catfightback.
Vattenkokare från KitchenAid.
Prickig klänning från Monki.
Snabba skor från Nike.
Self Love-pin av Joanna Thangiah.
Dra åt helvete av Malin Haawind.
Harry Potter and the Cursed Child av J.K Rowling, Jack Thorne och John Tiffany.
Epidemin av Åsa Ericsdotter (intressant att jag tror mig ha tid att läsa?).
I Woke Up Like This-mugg av ingen aning, jag googlade upp den. Men jag gillar muggar så alla typen av najsiga muggar blir jag glad av.

Inga kommentarer: