onsdag 7 september 2016

Den här sommaren har jag varit klädd i randigt 90% av tiden

Kolla! Jag har kapat håret! Typ mer än en decimeter! Det är en typisk höstgrej för mig att göra. Ny termin, ny frisyr osv. Det är precis så skevt som det bör vara efter att ha klippt det en sen kväll framför badrumsspegeln.


Idag har jag och Smulan varit på babysim! (Många utropstecken i det här inlägget!) Tillsammans med Daniel, såklart. Samt Smulans kusin och bebiskompisar. Och otippat nog tillsammans med med Jenny! Det var kul och Folke accepterade vattnet. Mer än accepterade, han GILLADE! Så himla bra. Här ska badas!! Det känns kul och ovanligt att ha värsta aktiviteten inplanerad en gång i veckan.



Vi har druckit kaffe också. Idag. Fast mest jag. Faktiskt inte Folke alls. Han har inte fått smaka kaffe än. Och så har vi kämpat oss igenom den kladdiga värmen. Jag svettas as we speak, och klockan är strax 22. Inte okej.


Inga kommentarer: