söndag 6 mars 2016

Kobrans bästa vän

Alltså, vad jag älskar den här lilla korven.




Att jag och Daniel bestämde oss för att skaffa hund där på förhösten 2011 var verkligen det bästa beslutet någon. Livet är så mycket roligare och gulligare med en hund. Jag säger typ tio gånger per dag "Åh, Daniel, kolla vad söt/gullig/knäpp/rolig Blixten är". Han är bara så himla go HELA TIDEN. Jag tror jag kommer tröttna, men det gör jag aldrig.

Han vill alltid vara näranäranära eller helt själv. Han vill ligga precis på mig, eller gärna under mig, eller så vill han vara ensam i ett helt annat rum. Han älskar köttbullar och morötter, och är jätterädd för både dammsugaren och diskmaskinen. Något av det bästa han vet är att bada på sommaren eller jaga efter pinnar en kastar. Jag undrar så hur han ska reagera på bebisen och att inte vara ensam om husse och matte längre. Det ska bli så himla spännande att se.

Inga kommentarer: