torsdag 30 maj 2013

Pioner och lavendel

Jag var så förtjust i Isadoras Twist Up Gloss Stick i färgen Coral Coctail att jag, hör och häpna, köpte två till. Coral Coctail är jättefin, men väldigt saftig och somrig och kanske lite väl mycket korall ibland. Så när jag fick syn på ljusa, ljuva Lovely Lavender kunde jag bara inte motstå.



Lovely Lavender är en himla bra varje dags-färg. Lite lagom, sådär. Och alldeles underbar.
Poppy Peony fick följa med också bara för att jag blev så glad av den. Den är alldeles hallonröd och jag tror att den kommer bli en himla bra sommarfärg, den med. Jag kan misstänka att Lovely Lavender kommer bli mer välanvänd, men Poppy Peony var så fin att jag bara inte kunde motstå.










Läppfärger och nagellack är det jag har allra mest av och jag blir så himla glad av alla de tjusiga färgerna.
Riktiga rejäla läppstift har jag lite svårt med, likaså kladdiga läppglans. De här produkterna som liksom är lite mitt i mellan tycker jag är helt perfekt. Så lättmålade och tjusiga och med lagom färg. Färg som används bort på ett snyggt sätt och inte lämnar några fula läppstiftskanter. 


Inga kommentarer: