fredag 24 juni 2011

Små grodorna, osv.

Det är lite knäppt det här med helger och storhelger. Det är ju ingenting som går att ta på. Det sitter ju bara i huvudet. I känslan liksom. Väl på jobbet är det ju en helt vanlig dag. Förutom att vi är ett par personer färre. Inte en krans eller stång i sikte. Och om jag inte tänker på det, saknar jag det inte alltför mycket, även fast jag är en älskare av alla traditioner och storhelger. Jag fick ju lunch i alla fall. Och jag ska dricka öl ikväll, efter jobbet. Vid halv elva tiden, sisådär. Då får man dricka ikapp alla andra. Det är kul.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

Emma says style, love & rock and roll. sa...

Jag jobbade också igår - fast jag fick lite midsommarkänsla eftersom att vi hade ett midsommarfirande här med sådär 50 barnfamiljer kanske ;] Däremot jobbar jag idag också - så någon öl fick jag minsann inte igårkväll...