torsdag 16 juni 2011

Ett litet tips såhär på torsdagskvällen


Alltså, den här mascaran. Hur bra som helst. Jag brukar annars alltid använda samma mascara. En som jag använt i många år. Och den har varit jättebra, såklart, det är ju därför som jag velat ha den igen och igen. Men för några veckor sedan bestämde jag mig för att vara lite crazy. Bryta gamla mönster och så vidare. Så jag köpte en mascara från Maybelline. Med leopardfläckar på hylsan. Jag tänkte, det kan ju aldrig skada att prova nåt nytt. Och, oj, så rätt jag hade. För den här mascaran är hur bra som helst. Helt fantastisk faktiskt. Fransarna blir kolsvarta, långa, separerade och lätt böjda. Precis som jag vill ha dem.

4 kommentarer:

Frida sa...

Vet du, nästa gång tycker jag du ska köpa Figawig. Den är värd varenda krona.

rebecca sa...

sv: åh, tack så mycket!

Ragnarsdottern sa...

good to know! :) hoppas du får en fin helg. Tänk det är fredag idag. hääääärligt

Sara sa...

Tackar för tipset! ;)