lördag 18 juni 2011

Det känns som det ofta är lördag

Nu har jag precis vaknat, klockan halv två, vilket betyder att jag jobbade natt inatt. Vilket ju är precis vad jag gjorde och nu är jag ledig. Älskar att börja ledigheten med en helg. Och det är inte vilken helg som helst, för ikväll är det storkalas. Företagsfest. Alla är bjudna. Alla är till och med bjudna plus one. Så det kan nog bli en himla massa folk. Vilket alltid är skoj! Så för min del blir det att äta lite frukost/lunch och sedan börja måla naglarna (i korallfärg!) och försöka göra mig snygg. Det här med snyggheten känns lättare sagt en gjort; jag är himla sliten efter åtta arbetsdagar inklusive tre nätter. Min hy är liksom alldeles gråaktig och trött, inget lyster så långt ögat kan nå.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

Lina sa...

din lugg är perfekt