tisdag 21 juni 2011

Bored to Death

Idag kan man säga att jag har gjort ingenting. Jag har varit trött hela dagen på grund av att jag gick upp tidigt, så jag kan vara trött nu på kvällen eftersom jag ska upp supertidigt i morgon. Vädret har varit regnigt och jag har varit inomhus ungefär hela dagen. Man skulle kunna säga att jag har gjort ingenting. Men det skulle inte vara helt sant. För jag har tillbringat hela dagen i det bästa sällskapet som finns, nämligen min kille. Vi som nästan aldrig får träffas nu för tiden. Vi som arbetar totalt olika tider. Vi som bor hemma hos respektive föräldrar över sommaren. Vi som bara träffas korta stunder här och där. Vi har haft en hel kväll, natt och dag ihop. Vi har druckit öl, lagat mat, ätit godis och upptäckt en ny tv-serie. Det blir ju knappt bättre än så.

4 kommentarer:

Miranda sa...

Vad fint. Det måste vara bland det bästa som finns att vara med den man tycker så mycket om och göra, mest ingenting! :)

sv: ja, huuuur gott som helst!

Nova sa...

Ooh, världens högsta? Fasen vad ballt, vart ligger det (snälla säg Indien för vi ska dit i höst och det vore ju sjukt gött att smacka in två vattenfall på ett år) :)

Beatrix sa...

mysigt att ni fick hänga lite ihop. :)

Hella sa...

Trodde att du syftade på tvserien först :) Fin blogg!