tisdag 28 juni 2011

Pannkakslunch




Igår åt jag lunch med min kille. Det kanske inte låter så speciellt, men det är det, eftersom vi jobbar helt olika skift och knappt kan träffas alls. Chokladpannkakor blev det, med jordgubbar till och det var ungefär hur gott som helst. Självklart satt vi ute och åt (det är ungefär det bästa jag vet) och det var hur varmt som helst. Idag ser det ut att bli en lika varm och fin (om inte ännu varmare) dag, vilket jag är himla glad åt. När man jobbar natt, behöver man lite soldagar, för att väga upp.

4 kommentarer:

Pyttianna sa...

Mums, det där såg smarrigt ut!

Beatrix sa...

och jag åt pannkakor till kvällsmat idag. har fått pannkaksdille på sistone!

Madeleine sa...

pannkakslunch är den bästa lunchen!

Anonym sa...

mmm gud vad gott det såg ut :D smarrigt
Hoppas du fått en toppen start på juli-månad idag, ha en grymt bra fredagskväll och helg! / amandafalk.see