onsdag 15 juni 2011

Jag har också tagit studenten, men det var inte igår direkt

Såhär i student- och skolavslutningstider blir jag alltid lite nostalgisk. Jag tänker tillbaka på min egen student och hur fin den var. Jag tog studenten för hela sex år sedan, vilket känns som hur lång tid som helst, samtidigt som det känns som att det var precis nyss. En avslutningsmiddag/bal var jag också på, vi tar en titt på den:


Själva studentdagen var på en fredag, två dagar efter balen. Regn var ruskväder och regnade hela tiden, men var gör det när man är lycklig?







Jag har hur många bilder som helst från de här dagarna. Skulle jag visa alla, så skulle det bli hur långt som helst. Och jag vet inte hur glada mina gamla klassisar är på att visas på bild här, så de göttigaste bilderna får man helt enkelt föreställa sig.

1 kommentar:

Mikaela sa...

Tack!
händer i sommar?