måndag 9 maj 2016

En snapshot från idag

Idag gjordes premiärturen med vår gamla vagn. En prima retro-Brio från 1986. Alltså, trettio år gammal. Alltså, den vagnen som min man låg i när han var alldeles nyfödd och miniliten. Som min svärmor har sparat på vinden i alla år. Ganska gosigt att vår bebis nu ligger i samma vagn. Men den är ju helt klart lite tyngre och osmidigare att köra än sin moderna kusin Brio Smile.

Däremot är den ju ganska tjusig med sitt gråa plyschtyg. Den känns som en riktig vår- och sommarvagn. En sån vi kommer ta med på promenader på varma sommarvägar.


1 kommentar:

Sofia Ekström sa...

Alltså det här är typ min målbild. Dock har jag vaken hund eller jeans, men där känner jag att jag får freestylea. Du ser så jävulskt... Naturskön (?) ut, helt harmoniskt, fräsch och tidlös.