onsdag 4 maj 2016

4 x vardag

Här kommer fyra vardagsbilder. Jag köpte ju ny kamera häromveckan och därmed har jag en massa mer vardagsbilder fotade. Det blir ju ganska så mycket roligare att fotografera med en ny kamera som faktiskt fungerar.

Min vardags just nu styrs inte av mig själv, utan av en ny liten människa som jag tydligen ska ta hand om (det är megamysigt!). Dagarna är väldigt lite uppstyrda, utan de tas som de kommer. Jag går runt i mjuka kläder och pussar på Folke mest hela tiden. Jag dricker kaffe och på mina armar och händer syns fortfarande blåmärkena efter pvk:erna som sattes (eller ja, försökte sättas) vid förlossningen. Vädret har ju ordat upp sig rejält, så det känns som värsta försommaren (maj när den är som bäst!).

I min trädgård blommar tulpanerna för fullt och idag blev gräset klippt för första gången den här säsongen (av Daniel, inte av mig).






Inga kommentarer: