söndag 22 maj 2011

Never win first place, I don't support the team

Igår läste jag Popmorsa och hon hade skrivit ett inlägg om Pink. Om hur mycket hon gillade henne. Och att Pink behövs bland alla. Att hon verkar ha bra ideal och stå upp för unga tjejer. Och jag känner bara att, gud vad jag håller med. Jag gillar också Pink. På ett sådär lite hemligt sätt. Som att jag vet att det är lite skämsigt. Det är ju alltför kommersiellt-poppigt. Rix FM-musik. Men jag gillar det. Och jag har gillat det länge.
Speciellt den här låten och den här, som kom 2002. Det året slutade jag nian och började första året på gymnasiet. Jag kan tänka mig att jag kände igen mig i den aningens "mörkare" Pink. Vilket känns både lite pinsamt men mest bra.

1 kommentar:

Emma sa...

SV Nä, jag har tänkt en massor jag med men det har inte hjälpt för mig heller. Inte för fem öre :)