lördag 11 september 2010

there's a monster outside my room, can i have a glass of water?

jag såg signs igår. åh vad jag älskar signs. när jag såg den första gången (för många år sen), var jag tvungen att pausa flera gånger och gå upp till resten av familjen och prata och andas lite emellanåt, så läskig tyckte jag att den var. speciellt scenen där de visar en film från ett barnkalas och man får se en utomjording i helfigur för första gången. usch. finns typ inget värre än utomjordingar. de är alldeles för smala och konstiga. fast jag älskar ju att bli skrämd såklart. läskiga filmer är bäst.
snart, typ snart iallafall, är det halloween och då ska jag frossa i läskiga filmer. helst läskiga filmer som utspelar sig på halloween och/eller innehåller häxor.

1 kommentar:

Giselle sa...

Tack!! Den blev precis som jag ville ha den så jag e jättenöjd!
:)