måndag 23 januari 2017

Folke nio månader!

Idag blir Smulan nio månader! 9! MÅNADER! Herre min påve!


Han har alltså varit lika länge ute i världen som han var inne i mig. Wow! Det är ju ganska galet.

Det är nästan prick nio månader mellan dessa två bilder. På den vänstra är jag höggravid tre dagar innan han föddes. Och den högra är från igår. Med Smulis på min högt istället för i magen. Jag gillar definitivt bättre att ha honom här ute.

Folke har nu sex tänder och vill alltid sova på magen (helt ny grej!). Han har fått en ny bilstol och babyskyddet är ett minne blott. Han ser så himla stor ut i bilstolen och verkar trivas toppen. Han blir större och lite mer ett barn än en bebis och jag får ångest för att föräldraledigheten snart är slut och jag och Smulan måste börja maxa nu!

Inga kommentarer: