söndag 14 augusti 2016

Något ovanligt skedde idag

Kolla, vi klarade av att ta en så kallad skön och spontan familjebild:


Denna ska sparas! Ramas in! Det kanske blir den enda på lång, lång tid. Tyvärr är inte Blirren med, annars hade den varit komplett. Att jag och Daniel är med på bild tillsammans är sällsynt nog, se detta inlägg, och att få med barnet också, ja jäklar!

Okej att jag skojade i början om skön och spontan, men den här bilden är verkligen spontan. In the moment, så att säga. Min kompis Björn skrev på gruppchatten och frågade vad alla gjorde och jag ba groupie-time! (Öh, selfie fungerar inte riktigt att göra om till "groupie" pga groupie är redan ett ord? Men, men).

Daniel och jag ser till och med ut som glada människor som gillar att le med perfekta tandrader. En stor lögn, såklart, vi är urlakade och hålögda mest hela tiden, men det är ju kul om en kan dölja det nån gång.

Inga kommentarer: