lördag 14 juli 2012

Män i mina drömmar

När jag gick i gymnasiet drömde jag en natt om en kille som hette Erik (det heter han väl fortfarande). Jag drömde att vi var gifta och kära och levde ihop och liksom var själsfränder. Innan den här drömmen så hade jag knappt lagt märke till Erik. Han gick i samma skola som mig i någon klass över mig. När jag kom till skolan morgonen efter drömmen kändes det superknäppt att se honom. Som att vi kände varandra och jag borde gå fram och säga hej eller nåt. Jag vet inte varför min hjärna plockade in honom i min dröm, men det gjorde den.

(Bilden kommer från IMDb)

Inatt hände det igen. Dock inte med Erik, utan med Channing Tatum den här gången. (Helt klart ett bätte val om jag får säga det själv). Vi var ihop och kära och det var helt normalt. Så himla knäppt. Channing Tatum har inte alls varit en skådis/kille som jag gillat, eller ens känt till särskilt länge. Men nu tycker jag han verkar ganska fantastisk. Nu vill jag se 21 Jump Street och The Vow igen och njuta av hans uppenbarelse. När jag såg de filmerna tyckte jag inte att han var något särskilt, men nu. Herre min påve, vilken karl!

PS. Jag skyller givetvis på Niotillfem och hennes snygga killar-inlägg som jag läste igår innan jag gick och lade mig. Snacka om att sätta griller i huvudet på mig.

Inga kommentarer: