lördag 4 juni 2016

Ljusa försommarkvällar är en fantastisk uppfinning

Att jag älskar den här ljusa årstiden är ingen nyhet. Men fatta att det var så här sjukt ljust ute när jag och Daniel var ute med Blixten häromkvällen:


En kan bli lycklig för mindre! Jag var klädd i shorts klockan 22, inga konstigheter. Jag fullkomligt älskar när det är så varmt på kvällen att jag kan ha shorts eller kjol. Varma kvällar slår varma dagar med hästlängder.


Vi mötte en liten hare som gömde sig i gräset. Den brukar hänga där varje kväll.


Vi såg småbåtshamnen på håll och masterna lockade mig till havet. Men det blev inget hav för mig denna kvällen. Kvällsdopp är ju annars en mycket trevlig grej, men jag har inte kommit igång med att bada efter förlossningen. Men snart så! Vänta bara. Jag är ju en badare av rang. Rena sälen i vattnet!




LJUSET!! Helt fantastiskt!




Inga kommentarer: