fredag 21 maj 2010

sommar, sommar, sommar

saker jag vill göra i sommar-lista:

- grilla, mmm, grillad mat är godast
- jogersöhäng, sommaren är inte komplett utan gänghäng på jogersö
- promenera, i oxelösund finns bästa promenadstråken. femöre, danvik, bara runt överallt
- willehäng, åh jag saknar lilla hunden så mycket ibland
- bada!
- utflyker, upptäcka spännande ställen är bäst
- bli brun, jag har inte varit solbrun sedan 2005, nu är det dags
- få fina besök av fina människor i malmö
- parkhäng, en hel dag i en park med picknick och rosé, härliga tider
- mysa med daniel, sommarmys är bäst!
- hänga lite i uppsala, var så länge sen ju

åh, jag vill göra så mycket i sommar. klart man längtat efter sommaren, när vi haft längsta vinter nånsin.

3 kommentarer:

Johan Persson sa...

Vi borde också gå en guidad tur på Femörefortet. Och gå på restaurang och uppföra oss som vuxna. Det är så mycket jag vill hinna med.

Kajsa sa...

ja! och jag vill ju till öland också, det glömde jag ju.

Kajsa sa...

och så vill jag ju såkloss till edinburgh och hälsa på tuben!