onsdag 19 maj 2010

ja, lista!

okej, nu blire lista, så vi kan lära känna varandra. listan är antagligen utformad efter fjortonåringar, men det gör ju inget.

har du husdjur?
ja, jag har en wille. han bor inte i mitt hus, men han är ett himla fint djur.

hur långt är det längsta du har legat på sjukhus?
0. jag har aldrig legat på sjukhus. vilken friskis va?

vad har du för mobilringsignal?
den heter windchimer, och är sån där man får med telefonen.

fösta sporten du gick i?
simning! eller jag gick väl på typ jumpa och sånt innan, men det är ju ingen sport.

när åt du en fiskebulle senast?
aldrig.

vilken tv-serie är bäst?
asså, jag älskar ju tv. men jag följer väl himym, big bang theory, fringe, flashforward, och BONES! och jag har börjat kolla igenom den eminenta serien dawson's creek igen!

senast lästa bok?
just nu läser jag mrs. dalloway av virginia woolf. innan dess; will grayson will grayson av john green & david levithan

piercingar: ja, öronen då.

tatueringar: ja!

salt eller socker: socker!

gillar du ketchup: åh ja!

vad dansar du till: det mesta. men just nu, lite extra till håkan hellströms en midsommarnattsdröm.

har du för många vänner: det kan man väl inte ha?

har du färgat håret: det har jag gjort många gånger ja. men just nu är det sin naturliga färg.

har du stulit någonting: nej, det tror jag inte. jag är himla snäll.

har du tuttat eld på nått: okej, ganska internt men; "var är hjälmen?!"

ar du kär? hela tiden, varje dag

hur tidigt stiger du upp? runt åtta

är du bra på att måla? nej, jag är fruktansvärd på att måla. och jag blir avis på alla som kan. och många av mina fina vänner målar fantastiskt. då blir man purken.

vem kramade du senast? dani

vad längtar du till? sommarn!

har du körkort? nej, jag går. då får man motion och så.

favoritgodis? då jag är en sockerråtta, gillar jag det mesta.

sparare eller slösare? både och. men kanske mest spara. tråkigt va?

bio eller promenad? både och! bio och promenad är två av mina favoritsysslor!

1 kommentar:

Johan Persson sa...

Hahaha! Var är hjälmen?!